Речник интернета и дигиталне комуникације – енглеско-српски
Из рецензија
Динамична област дигиталних технологија добила је с „Речни ком интернета и дигиталне комуникације“ добар путоказ за лакше сналажење у стручној терминологији на српском језику. Аутор Лазар Бошковић је на себе преузео обиман посао да у 310 страна сажме појмове с којима се стално сусретао кроз деценије искуства у области медија, маркетинга, односа с јавношћу и посебно интернета, који их је све повезао у нашем времену. – Проф. др Божидар Раденковић
Ова књига ће бити од драгоцене помоћи како стручњацима за дигиталне комуникације, тако и лингвистима, културолозима али и обичним корисницима. […] Структура речничке јединице је добро ди мензионирана и садржи јасна објашњења у различитим областима (технологија, право, пословање, друштвени и комуникативни аспекти) са навођењем кључних речи у објашњењу и у оригиналу на енглеском језику. – Др Дејан Ајдачић
Лазар Бошковић влада овом материјом до нивоа да њоме господари, а притом је и комплетан аутор, који себи не допушта тај луксуз да буде тек административни пописивач неразумљивих термина, већ нас кроз чудесни свет информатичке и комуникацијске револуције проводи са идејом да речници – за сладокусце – представљају нешто што се чита, а не нешто кроз шта се пролази само кад ти затреба реч коју не разумеш. – Војислав Жанетић
Теме у књизи
- Веб-дизајн
- Веб-садржај
- Веб-сајтови
- Вештачка интелигенција
- Дигитална трансформација
- Дигиталне технологије
- Дигитални идентитет
- Дигитални маркетинг
- Дигитална писменост
- Дигитални уређаји
- Дигитално пословање
- Друштвени медији
- Е-трговина
- Интелектуална својина
- Интернет домени
- Подаци
- Претрага и SEO
- Сајбер безбедност
- Софтвер и хардвер
- Хостинг
Лазар Бошковић
Лазар Бошковић у свет медија ушао је 1987. као новинар студентског радио-програма „Index 202“. Као сценариста и реализатор „Индексовог радио-позоришта“ од 1989. до 1996. био је аутор око 50 сценарија за радијске и ТВ емисије. Учествовао је у бројним сатиричарским пројектима током деведесетих година, а тај слободарски дух задржао је и данас.
Прва маркетиншка знања стекао je 1992–93. у агенцији „Saatchi & Saatchi“.
Агенцију „АгитПРОП“ основао је 1993. Највећи клијенти агенције често су билe организације и институције које у називу имају реч „Србија“, што значи да су на врху у својој делатности на националном нивоу, као и компаније које су највеће у својој области на српском тржишту.
Од 1998. био је аутор и продуцент скоро стотинак веб-сајтова, међу којима и оних за највеће српске компаније и институције. За неке од њих освојио је петнаестак награда Топ50 и петнаестак других признања. Добитник је и медијских, маркетиншких и награда за односе с јавношћу, међу којима су и две струковне награде за овај Речник.
Био је члан неколико домаћих струковних удружења у области комуникације. Радио је и као директор маркетинга „ЕУнета“, заменик председника Програмског одбора РТС-а и креативни директор и члан Управног одбора Радио Индекса.
Предавач је на семинарима и конференцијама на тему садржаја на интернету. Аутор је пројеката „Теслина визија интернета“ и „Ћирбастерс“ (посвећен разбијању митова и предрасуда о ћирилици на интернету), као и ТВ документарца „1 интернет, 3 домена, 4 државе“ (поводом 20 година интернета у Србији). Аутор је и петнаестак публикација (компанијске монографије, туристички водичи, сатира…), као и стручних текстова за медијске сајтове и штампане медије.
Покретач је и комплетни аутор едукативне пословне онлајн-платформе „Дигитална комуникација“, намењене за подршку дигиталним потребама комапнија и организација.
Још нема коментара.