ЈЕЗИК ПОЗОРИШНЕ РЕЖИЈЕ
Књиге писане у сврху учења подсказују вишеструка ограничења. Најпре, нису замишљене да се читају од корица до корица „у једном даху“. Упитно је заустављати се након сваке јединице и с помоћу вежби потврђивати, преиначавати или оспоравати предложену грађу. То је одувек био најбољи начин за чврсто утемељење и разборит развој сопственог мишљења. Између аутора и будућег редитеља генерацијска разлика толика је да већину представа потенцијално корисних за илустрацију грађе немају у заједничком сећању. Тиме је ризик да примери не постигну своју сврху поприличан. Опис неке сцене, колико год вешто написан, увек остаје мањкав.
Душан Сабо
Душан Сабо (1951, Нови Сад) је дипломирао на Факултету драмских уметности у Београду. Бави се режијом у позоришту, на телевизији и филму. Пише теоријске радове о режији који су до сада објављивани у часописима: Поља, Летопис Матице српске, Одјек и другим.
1993. одлази у Париз где се посвећује педагогији драмске уметности, а тамо завршава и магистарске, као и докторске студије.
Још нема коментара.