Едукативна игра ЛАЗА & ВИЛ И ПЧЕЛА
ЛАЗА & ВИЛ И ПЧЕЛА је иновативна едукативна игра која укршта ликове Шекспира, Лазе Костића и српске великане са симболиком пчела и нашом културом. Игра се састоји едукативних картица и водича за игру, а могу је играти сви – од предшколаца до одраслих!
Ко је осмислио игру?
Aутор игре је пијанисткиња Марина Милић Радовић, професор камерне музике на Академији уметности у Новом Саду и оснивач је Фондације „Лаза Костић“. Користећи „маКрени“ принцип „паметне игре 2012“ и искуства добијена у сарадњи са Шекспировим Глоб театром, огромним искуством стеченим у раду са децом у Лондону и Србији Марина је креирала игру кроз коју учимо да волимо своје наслеђе (пре свега Лазу Костића), али и ценимо и разумемо Шекспира и угледамо се на пчелу, савршено створење, за узор свима.
Игра подстиче и развија:
- заједништво, самопоуздање, концентрацију и комуникацију
- вештину правилног говора и дикцију, знање и љубав према српској култури и уметности уопште
- разумевање и подстицање љубави према класичној музици
- љубав према екологији, дисциплину и истрајност
- неговање врлина: скромност, послушност, рад, одговорност, али и
- борбу за праведност, доследност
ЛАЗА & ВИЛ И ПЧЕЛА игра са духом традиције дизајнирана је поводом 150 година модерног пчеларства у Србији, подсећа на пресељење Матице српске из Пеште у Нови Сад, и чувену 300-годишњицу рођења Шекспира, коју је Лаза Костић организовао 1864. године у „Српској Атини“.
Специјална понуда:
- за 10 купљених игара – поклон једна двочасовна радионица
- за 20 купљених игара – поклон две двочасовне радионице
Сваком куповином помажете да игра и радионице стигну до социјално угрожене деце у Србији.
За више информација позовите нас +381 64 464 9914 и +381 69 346 0830 или нам пишите на мејл fondacijalazakostic1991@gmail.
Марина Милић Радовић
Марина Милић Радовић рођена је у Новом Саду, где је са петнаест година уписала Академију уметности на катедри за клавир у класи професора Евгенија Тимакина.
Након само годину дана, као најмлађа студенткиња Академије, Марина је била солисткиња на отварању Војвођанске филхармоније, под диригентском палицом Илмара Лапшина. Дипломирала је у класи професора Арба Валдме, да би са деветнаест година отишла у Лондон, на усавршавање као једина студенткиња Џона Лила на Краљевском музичком колеџу.
Звање магистра стекла је на Катедри за клавир Академије уметности у Новом Саду, у класи професорке Јокут Михаиловић 1987. године. Као Би-би-си уметница Радија 3 снимила је више сати музике, од тога се издваја 60 минута српске клавирске музике.
Својим невероватним ентузијазмом Марина је 1991. године у Лондону успела да оснује и региструје Фондацију „Лаза Костић“, чији је циљ промовисање српске културе и традиције у свету на највишем нивоу.
У рад Фондације „Лаза Костић” укључени су угледни српски уметници попут Матије Бећковића, Милана Миладиновића, Милице Стојадиновић, Боре Драшковића, Никите Миливојевића, Бориса Лијешевића, Ивана Клеменца, Боре Дугића, Атиле Капитања, као и истакнути студенти и млади уметници на почетку каријере.
Водећи се чињеницом да се Лаза Костић 50 година бавио Шекспиром, организовао прославу тристогодишњице његовог рођења, на Балкану поставио први пут на сцену комад Вилијема Шекспира, Фонд је поставио плочу на Глоуб театру са именом Лазе Костића.
Реализација највећег пројекта у историји постојања овог Фонда је копродукција представе Хенри Шести са Глоуб театром и Народним позориштем у мају месецу 2012. на Културној олимпијади уочи спортске Олимпијаде у Лондону, у режији Никите Миливојевића, за коју је музику написао Бора Дугић.
Још нема коментара.