Verbal Driver
Нема на залихама
На светском шампионату рекламе побеђује жива реч, каже Beau Toskich у књизи VERBAL DRIVER. То је приручник који на духовит али и врло стручан начин даје упутства за крстарење по „брзацима театралног и смртоносног тржишта“. Beau Toskich је један од најпознатијих интернационалних експерата за Компетитивну Комерцијалну Комуникацију – иновативни концепт нове стратегије маркетинга. Предаје по читавој Европи где су његове књиге бестселери. СТРАТЕГИЈА ПРЖЕНОГ ЈАЈЕТА је у Италији продата у 12.500 примерака што је за ову врсту литературе огромна цифра. У прва четири месеца од како је изашла књига VERBAL DRIVER је продата у 4.000 примерака. Ова мала, истовремено професионална, модерна и забавна филозофија маркетинга и комуникације има гесло: Продаја није размена за новац, продаја је остварење купчевих снова. Продаја је комуникација вредности а вредност су килограми задовољства за твој его. У свету бизниса који има сасвим нов метаболизам и где комерцијална писта има много више кривина него јуче ова књига је корисна за купца а опасна за конкурецију. Кроз превод са италијанског језика који у Тоскићевој књизи постаје брз, модеран и прецизан попут енглеског са којим може да се такмичи у свему осим у области бизниса и комуникације, и српски постаје брз, прецизан и модеран. Ивана Хаџипоповић. „У току свог тридесетогодишњег рада у области тржишних комуникација, никада нисам тражио од компанија да купе рад моје агенције и никада нисам тражио од потрошача да купе производ за који сам радио. Увек сам се трудио да они то сами пожеле. Са минималистичким креативним мислима Beau Toskichа то би ми било много лакше. Verbal Driver је књига о продаји и комуникацији – то је књига о уметности продаје и комуникације. Због тога ће Вербал Дривер, књига Бошка Тоскића, бити и литература у европској школи креативног мишљења – New Moment Ideas Campus.“ Драган Сакан.
Беау Тоскиц
Toskich Beau има велико искуство у САД, Европи и Италији. Студије на Универзитету у Сан Франциску, мастер Развоја Људског Капитала на Webster University у Женеви и диплома са Академије Драмских Уметности у Њујорку. Менаџер и директор школа комерцијалних метода за мултинационалне компаније, један је од најпознатијих интернационалних експерата за Компетитивну Комерцијалну Комуникацију. Иновативни концепт за стратегију маркетинга. Назван „a world leader in marketing” од Management Center of Europe /MCE/ у Бриселу био је предавач на Global Conference on Marketing у Лондону, Alitalia Business School у Риму, Conferenza dei Giovani Imprenditori della Confapi у Риму, GARF /Groupement des Animateurs Rensposables de Formation/ у Паризу и Swedish Institute of Management у Бриселу. Списак његових клијената садржи IBM, Audi, Glaxosmithkline, IVECO, TELECOM Italia, Alfa Romeo, Pirelli, Alleanza Unichem, Lancia и Banca Regиonale Europea – Gruppo Banca Lombarda e Pиemontese. Његов рад је подељен између Америке и Европе.
Још нема коментара.