МАРКЕТИНГ ПРИНЦИПИ
Савремени услови пословања дају нам за право да тврдимо како је двадесет први век пун изазова и могућности за професоре, студенте и пословне људе који се баве мар-кетингом. У највећој мери „кривци” за то су процес глобализације, који је потпомогнут снажном информатизацијом друштва, и рапидно убрзање технолошких иновација. Динамика промена на тржиштима неминовно доводи до тога да се данас, у циљу опстанка и развоја, све већи број предузећа опредељује за прелазак са тради цио налног на трансакцијама за-снованог ка маркетингу односа, тј. „релатионсхип” маркетингу. Све то резултира непре-кидним развојем теорије и праксе примене маркетинга као пословне концепције.Књига која је пред Вама је седмо издање за последњих десетак година у ко-јем се доследно уважава и пружа читаоцу могућност да кроз четири дела, тј. поглавља: „Основе маркетинг концепта”, „Истраживање тржишних могућности и селекционисање циљних тржишта”, „Инструменте маркетинг микса” и „Подручја ши рења маркетинга”, спозна поменути процес промена на тржишту које се, узгред буди речено, мења невероватном брзином.Унете измене и допуне у односу на ранија издања, посебно у првом по глављу, представљају само реф ексију промена у теорији и пракси маркетинга. Стога се за марке-тинг слободно може рећи да није статичан систем концепата и аксиома, већ најдина мич ни је подручје менаџмента. Ова књига жели да обради основна питања, на логичан и прак-тичан начин, са којима се суочавају садашњи и будући пословни људи у својим организа-цијама.Издање је првенствено намењено студентима који желе да спознају темеље (принципе) маркетинга, али и маркетинг менаџерима како би на основу додатних сазнања о маркетингу могли да побољшају своје способности у циљу повећања креативности и ино-вативности у пословању својих организација.Велику захвалност изражавамо пријатељима, колегама, те рецензентима који су нам критикама и саве тима помогли да књига буде обрађена и припремљена на адекватном техничком и стручном нивоу.
Стеван Васиљев
Стеван Васиљев (1941, Суботица) бави се економским наукама. Поља интересовања су му: маркетинг, менаџмент, планирање и развој, као и пословна економија. Добитник је многобројних признања на пољу економије. Аутор је и коаутор 11 уџбеника, као и преко 200 научних чланака и студија.
Томислав Сударевић
Др Томислав Сударевић је вандредни професор на Економском факултету у Суботици, Универзитета у Новом Саду. Дипломирао је 1986. године на Економском факултету у Суботици, а магистрирао 1989. године на Институту Друштвених наука у Хагу. Докторирао је 1999. године на Економском факултету у Суботици.
Још нема коментара.