Verbal Driver

Šifra proizvoda: 00941
Verbal Driver
Edicije:
Broj strana / Povez / Pismo:
154 / Broširan / Latinica
Dimenzije: 14 × 20 cm
ISBN: 86-7639-843-7
Godina izdavanja: 2004.
Izdavač / Suizdavač: Izdavačka kuća Prometej

Cena: 850,00 din.Cena sa popustom: 680,00 din.

Na svetskom šampionatu reklame pobeđuje živa reč, kaže Beau Toskich u knjizi VERBAL DRIVER. To je priručnik koji na duhovit ali i vrlo stručan način daje uputstva za krstarenje po “brzacima teatralnog i smrtonosnog tržišta”. Beau Toskich je jedan od najpoznatijih internacionalnih eksperata za Kompetitivnu Komercijalnu Komunikaciju – inovativni koncept nove strategije marketinga. Predaje po čitavoj Evropi gde su njegove knjige bestseleri. STRATEGIJA PRŽENOG JAJETA je u Italiji prodata u 12.500 primeraka što je za ovu vrstu literature ogromna cifra. U prva četiri meseca od kako je izašla knjiga VERBAL DRIVER je prodata u 4.000 primeraka. Ova mala, istovremeno profesionalna, moderna i zabavna filozofija marketinga i komunikacije ima geslo: Prodaja nije razmena za novac, prodaja je ostvarenje kupčevih snova. Prodaja je komunikacija vrednosti a vrednost su kilogrami zadovoljstva za tvoj ego. U svetu biznisa koji ima sasvim nov metabolizam i gde komercijalna pista ima mnogo više krivina nego juče ova knjiga je korisna za kupca a opasna za konkureciju. Kroz prevod sa italijanskog jezika koji u Toskićevoj knjizi postaje brz, moderan i precizan poput engleskog sa kojim može da se takmiči u svemu osim u oblasti biznisa i komunikacije, i srpski postaje brz, precizan i moderan. Ivana Hadžipopović. “U toku svog tridesetogodišnjeg rada u oblasti tržišnih komunikacija, nikada nisam tražio od kompanija da kupe rad moje agencije i nikada nisam tražio od potrošača da kupe proizvod za koji sam radio. Uvek sam se trudio da oni to sami požele. Sa minimalističkim kreativnim mislima Beau Toskicha to bi mi bilo mnogo lakše. Verbal Driver je knjiga o prodaji i komunikaciji – to je knjiga o umetnosti prodaje i komunikacije. Zbog toga će Verbal Driver, knjiga Boška Toskića, biti i literatura u evropskoj školi kreativnog mišljenja – New Moment Ideas Campus.” Dragan Sakan.

Beau Toskic

Toskich Beau ima veliko iskustvo u SAD, Evropi i Italiji. Studije na Univerzitetu u San Francisku, master Razvoja Ljudskog Kapitala na Webster University u Ženevi i diploma sa Akademije Dramskih Umetnosti u Njujorku. Menadžer i direktor škola komercijalnih metoda za multinacionalne kompanije, jedan je od najpoznatijih internacionalnih eksperata za Kompetitivnu Komercijalnu Komunikaciju. Inovativni koncept za strategiju marketinga. Nazvan „a world leader in marketing” od Management Center of Europe /MCE/ u Briselu bio je predavač na Global Conference on Marketing u Londonu, Alitalia Business School u Rimu, Conferenza dei Giovani Imprenditori della Confapi u Rimu, GARF /Groupement des Animateurs Rensposables de Formation/ u Parizu i Swedish Institute of Management u Briselu. Spisak njegovih klijenata sadrži IBM, Audi, Glaxosmithkline, IVECO, TELECOM Italia, Alfa Romeo, Pirelli, Alleanza Unichem, Lancia i Banca Regionale Europea – Gruppo Banca Lombarda e Piemontese. Njegov rad je podeljen između Amerike i Evrope.

Budite prvi koji će napisati recenziju “Verbal Driver”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.


Još nema komentara.