Основе маркетинга

Шифра производа: 29747
Основе маркетинга
Број страна / Повез / Писмо:
283 / Тврд / Латиница
Димензије: N/A
ИСБН: 978-86-515-1304-9
Година издавања: 2017.
Издавач / Суиздавач: Издавачка кућа Прометеј

Цена: 1.100,00 дин.Цена са попустом: 880,00 дин.

Књига је посвећена студентима који изучавају маркетинг као уводни и основни предмет. Замишљена је као водич кроз проблемска подручја маркетинга. Различитим проблемима је придат различит значај и утицај, па су стога неки делови детаљније обрађени, а други доведени до појмовних разграничења.

У књизи је испред поглавља дат очекивани исход, а на крају контролна питања као помоћ и усмеравање онима који имају потребу да детаљније анилизирају и проблематизују одређену област.

Маркетинг је тешко дефинисати због његове вишезначности, иако се ради о области која има чврсто теоријско упориште. Постоји и даље мишљење да је то само практична дисциплина. Кроз анализу мноштва дефиниција издваја се више значења маркетинга, од економског прцеса, пословне функције, до пословне концепције и научне дисциплине.

Популарност маркетинга је доживела своју експанзију уважавањем његовог академског статуса, што је створило основу за развој низа специјализованих маркетиншких дисциплина.

Значајан простор у књизи је посвећен анализи маркетинга као менаџерске филозофије и пословне функције, стога је књига намењена и ширем читалачком кругу.

Миодраг Копривица

Будите први који ће те оставити утисак “Основе маркетинга”

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.


Још нема коментара.