Sajmovi, komunikacija, prodaja

Šifra proizvoda: 29933
Sajmovi, komunikacija, prodaja
Edicije:
Broj strana / Povez / Pismo:
319 / Broširan / Ćirilica
Dimenzije: N/A
ISBN: 978-86-515-1332-2
Godina izdavanja: 2018.
Izdavač / Suizdavač: Izdavačka kuća Prometej

Cena: 1.100,00 дин.Cena sa popustom: 880,00 дин.

Sajmovi su aktuelna tema kako u savremenoj, tako i praksi uspešnih svetskih a u budućnosti i domaćih vladinih agencija, privrednih komora, preduzeća, organizatora i vlasnika izložbenog i kongresnog prostora. U knjizi se ukazuje na značaj sajmova u tržišno razvijenim zemljama koji potvrđuju saznanja da su sajmovi jedan od najefikasnijih instrumenata komunikacijskog miksa u cilju unapređenja prodaje. Savremeni tržišni sistem poslovanja doveo je do značajnih promena u marketingu i marketing komuniciranju preduzeća sa odabranim tržištem i ciljanom javnošću. Marketing komuniciranje omogućava preduzeću uspostavljanje efikasnog kontakta sa ciljanim segmentima tržišta, a u svrhu unapređenja prodaje i povećanja poslovnih rezultata. Savremeni način poslovanja podrazumeva strategijski pristup u vidu integrisanja instrumenata marketing komuniciranja, a u svrhu postizanja optimalnih rezultata putem sinergije različitih instrumenata. Efikasnost poslovanja manifestuje se u taktičkom integrisanom marketing komuniciranju usled visokih troškova masovnog komuniciranja sve se više usmerava na individualne pristupe potrošačima i potencijalnim potrošačima. Jedan od vidova takvog usmerenja su i sajmovi.

Nedeljko Prdić

Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Subotici 1996. godine, magistrirao 2010. godine na istom fakultetu na temu „Sajmovi građevinarstva – instrument marketing komuniciranja“ a doktorirao 2012. na temu „Sajmovi kao instrument integrisanog komunikacijskog miksa“. Oblast njegovog naučnog interesovanja su posebno tržišne institucije – sajmovi – veletržnice – tržnice i aukcije i berze. Takođe se bavi konkurentnošću, tržištem agro-industrijskih proizvoda, efikasnost javnih preduzeća, marketing, menadžment, obrazovanje i osiguranje. Objavio je više naučnih radova u zemlji i inostranstvu.

Zaposlen je u JKP Tržnica Novi Sad, a ujedno je i osnivač i direktor preduzeća za marketing i istraživanje tržišta „Rkonomist d.o.o“, Novi Sad. Savetnik je više banaka i osiguravajućih društava za promociju i prodaju usluga. Bio član Upravnog odbora Novosadske banke sadašnje Erste.

Budite prvi koji će te ostaviti utisak “Sajmovi, komunikacija, prodaja”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.


Još nema komentara.