Сајмови, комуникација, продаја

Шифра производа: 29933
Сајмови, комуникација, продаја
Едицијe:
Број страна / Повез / Писмо:
319 / Броширан / Ћирилица
Димензије: -
ИСБН: 978-86-515-1332-2
Година издавања: 2018.
Издавач / Суиздавач: Издавачка кућа Прометеј

Цена: 1.100,00 дин.Цена са попустом: 880,00 дин.

Сајмови су актуелна тема како у савременој, тако и пракси успешних светских а у будућности и домаћих владиних агенција, привредних комора, предузећа, организатора и власника изложбеног и конгресног простора. У књизи се указује на значај сајмова у тржишно развијеним земљама који потврђују сазнања да су сајмови један од најефикаснијих инструмената комуникацијског микса у циљу унапређења продаје. Савремени тржишни систем пословања довео је до значајних промена у маркетингу и маркетинг комуницирању предузећа са одабраним тржиштем и циљаном јавношћу. Маркетинг комуницирање омогућава предузећу успостављање ефикасног контакта са циљаним сегментима тржишта, а у сврху унапређења продаје и повећања пословних резултата. Савремени начин пословања подразумева стратегијски приступ у виду интегрисања инструмената маркетинг комуницирања, а у сврху постизања оптималних резултата путем синергије различитих инструмената. Ефикасност пословања манифестује се у тактичком интегрисаном маркетинг комуницирању услед високих трошкова масовног комуницирања све се више усмерава на индивидуалне приступе потрошачима и потенцијалним потрошачима. Један од видова таквог усмерења су и сајмови.

Недељко Прдић

Дипломирао на Економском факултету у Суботици 1996. године, магистрирао 2010. године на истом факултету на тему „Сајмови грађевинарства – инструмент маркетинг комуницирања“ а докторирао 2012. на тему „Сајмови као инструмент интегрисаног комуникацијског микса“. Област његовог научног интересовања су посебно тржишне институције – сајмови – велетржнице – тржнице и аукције и берзе. Такође се бави конкурентношћу, тржиштем агро-индустријских производа, ефикасност јавних предузећа, маркетинг, менаџмент, образовање и осигурање. Објавио је више научних радова у земљи и иностранству.

Запослен је у ЈКП Тржница Нови Сад, а уједно је и оснивач и директор предузећа за маркетинг и истраживање тржишта „Ркономист д.о.о“, Нови Сад. Саветник је више банака и осигуравајућих друштава за промоцију и продају услуга. Био члан Управног одбора Новосадске банке садашње Ерсте.

Будите први који ће написати рецензију “Сајмови, комуникација, продаја”

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.


Још нема коментара.